søndag den 8. september 2013

Termokrus

Hver morgen når jeg kører på arbejde, så har jeg en kop kaffe med i bilen. Jeg ELSKER min morgenkaffe og jeg er så glad for at have kaffen i et termokrus, men, men, men. Jeg har endnu ikke fundet det perfekte termokrus og jeg har efterhånden prøvet en del. Jeg opdagede min glæde ved termokrus dengang jeg var på barsel med Bøllen, det var så rart nå man skulle ud og trille med barnevogn, lige at have en kop kaffe med. Det var dog ofte lidt besværlig med trapper, baby, krus, pusletaske osv. ISÆR når kopperne aldrig var tætte = kaffe over det hele. Men nu har jeg så kastet min forelskelse på et nyt krus i rækken. Bodums


Det ser lækkert ud og så håber jeg bare at det holder hvad det lover. Det er ret dyrt, men hvis så bare det kan leve op til mine forventninger, så er det ok. Det er ihvertfald kommet på ønskesedlen.

Når det engang kommer i mine hænder, så skal jeg nok lige anmelde det. For jeg skal nok få det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar